Arton!

Idag fyller jag 18! Sjukt, vart tog tiden vägen?!

Kul känns det i alla fall, fast just nu känner jag mig fortfarande som 17, haha :) Idag blev jag väckt av mamma och pappa som kom in och sjöng för mig "ja må hon leva" sen blev det inte så mkt mer för jag var typ nästan vaken ;) Fick en jättefin klocka och en mascara + en väldans massa pengar :o
Sen sa även mamma att dom hade tänkt att jag skulle få en bil idag men dom har inte hittat någon än, men det ska bli min stora 18-års present, så någon dag eller så framöver så ska jag få en bil! Awesome!
På tal om det så har jag börjar övningsköra nu, skitkul och det har gått toppen!

Fem år :)



Nu 13 år senare ;) Man har ju förändrats en del, men tkr det är roligt att man ser att det ändå är jag :)



Idag ska jag bara vara hemma och slappa! Är ledig idag eftersom treorna tar studenten, kan inte bli bättre. Ledig på sin födelsedag, great! Kanske uppdaterar lite senare idag också :)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis! ♥

Hoppas att du har en riktigt bra dag, perfekt att vara ledig idag ju! Treorna där jag bor tar studenten på fredag, lite fusk att treorna där du bor tar studenten idag. ;)



Återigen; Ett stort grattis! :D



Kram!

/Beccy

2011-06-10 @ 14:41:49
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0