Dålig uppdatering..

Väldans vad jag har vart kass på att uppdatera det senaste. Men har verkligen inte haft lust eller ork. Men nu har jag fått det så tänker jag allt ta och blogga lite! Känns som det kommer bli ett väldigt långt inlägg dock, ska sammanfatta helgen lite kort ;)

Fredag: På fredagen blev det grillning vid ingetorpssjön med Sanna, Julia, Malin, Carro, Cici, Nellie, Bjuris(Joacim), Rickard och Oskar. Jättetrevligt och mysigt!















Jag och Sanna tog oss även ett dopp!



Lördag: Under lördagen gjorde jag inte så mycket, var hemma och bättrade på brännan och sen kom Sanna hit så blekte vi våran utväxt så nu är vi superblonda!

Söndag: Åkte hem till Jenny och sedan cyklade vi ner till havet. Tog årets första dopp (Räknas när man har badat i havet). Sen solade vi och hade det underbart nere vid havet.







På kvällen åkte vi hem till mig och gjorde ost och skinkpaj och tog oss en jäkla lång promenix :)



Från promenixen



Måndag: Åkte och tankade moppen med Jenny och sen brummade vi iväg till havet för bad och sol igen :)



Har faktiskt fått en hel del färg den här helgen så känner mig rätt brun nu faktiskt :D Men om inte vädret håller sig på topp så är jag väl snart ett spöke igen.. haha.

Just det ja, tappade ju bort min jeansjacka men var och köpte en ny i fredags :)





Jävlans vad mycket bilder det blev, haha! Nu ska jag göra svenskan. Kraaaam ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag har otur jag. =) Det läskigaste var att jag fick åka in samma dag som förra året! Jag kan fortfarande inte fatta det. Haha, jag fixade till mig riktigt rejält (enligt mig själv), då jag fixade ögonbrynen. Jag lovar dig, jag hade nästan ett! Hade inte fixat de på hela tiden jag varit inlagd.



Annars har jag haft det riktigt bra, har trots allt sovit hemma sen i fredags, men det är först sen i tisdags då jag blev utskriven som det verkligen känns. Man känner sig mer fri då, eller vad man ska säga, trots att man fått vara hemma.



Jag har missat en del i skolan som jag ska ta igen nu, så jag borde egentligen haft fullt upp dessa dagarna, nu när jag kommit tillbaka till det vanliga livet. Dock har jag inte orkat, jag har varit för lat. Har ett stort svenskarbete som skulle vara inlämnat i måndags, men jag känner att jag inte hinner. Våra betyg sätts på måndag, så jag känner pressen. ;)



Jag hoppas att det går i alla fall, lärarna borde ha förståelse för att jag inte kunnat plugga.



Du är så gullig som oroar dig! :) Jag blev själv ganska orolig, och tänkte att gud eller någon måste hata mig, haha. Det låter som om du haft några fina dagar hittills i alla fall, och jag hoppas att det håller sig så!



Jag är lite nyfiken på om ni ska göra något speciellt sista veckan i skolan! Vanligtvis brukar man ju inte ha sitt vanliga schema då, utan aktiviteter och sånt för att fira att terminen snart är slut. :)



Kram!

/Beccy

2011-06-09 @ 21:37:17
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0