Fältstafetten i bilder

Tänkte slänga upp en hel del bilder från fältstafetten igår och vattenkriget. Jättehärlig och rolig dag med fint väder :)













































Avslutar med en snygg bild på mig och Sannisen ;)

Dagen var som sagt hur go som helst. Efter fältstafetten blev det Donken med Malin, Sanna och Julia och senare åkte jag och Julia hem till henne och gjorde god mat och så :) Något som var mindre kul var när jag skulle gå hem och upptäckte att jag tappat min jeansjacka någonstans. Antingen ute eller glömt den på någon utav bussarna. Blir man glad? Näe inte direkt. Blev skitsur och trött på mig själv. Men tänkte att jag skulle köpa en ny idag. Eller så gör jag det imorgon :)

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0