Google is my best friend

Sitter här och gör klart det sista som jag har kvar i skolan. Just nu håller jag på att göra instuderingsfrågor i naturkunskap, är snart klar. Sen ska jag skriva en liten kort labbrapport, eller det blir att svara på två frågor som hör till en labbrapport vi gjorde för längesedan som jag inte har en aning om vart den har tagit vägen.. Sen när jag gjort det så har jag bara en läslogg kvar att skriva och två kapitel att läsa i en bok, sen är jag klaaar!

Men som rubriken säger så är Google verkligen min bästa vän, ibland. Haha! Just nu är jag så trött så orkar inte sitta och bläddra i boken för att hitta svaren så varför inte leta upp svaret på Google? Det gör jag alltid. Liten fuskare kanske, men äh vafan! Vill ju bli klar någon gång ;) Tack och lov för Google alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0