Hahaha kom och tänka på en sak!

Nu när jag satt här och tänkte lite på gårdagen kom jag på en grej som hände. Det var när vi skulle fylla alla vattenballonger till vattenkriget. Vi gick till gympasalen i skolan för att fylla på dom och då stog vi inne bland duscharna och fyllde dom eftersom det var lätt att fylla på dom där och mitt under påfyllningen av ballongerna så pajar Sanna en ballong och det såg sjukt kul ut så vi började skratta som fan och jag skrattade så mycket så att jag backade in i duschen och startade den så fick mig värsta duschen, hahahahaha! Mitt asgarv blev till en chockad reaktion och sprang ut ur duschen men sen började jag ju skratta ännu mer. Fyfan vad roligt det var! Tog ett tag innan jag fattade vad som hände också, hahahaha :D

Sånt händer bara mig? haha!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Visst är sånt hemskt! Jag har skrivit ett inlägg om det nu, och där står lite mer än vad jag orkar förklara just nu.



Kollade snabbt igenom dina senaste inlägg eftersom jag inte haft tid till att sitta vid datorn de senaste dagarna, och jag måste bara säga - gud vilket väder vi har haft! Jag kan avslöja att jag varit (och är, kanske) sjuk så jag har inte haft möjlighet till att upptäcka vädret. ;)



Jag hoppas att jag är tillbaka så snart som möjligt, för jag känner bara att jag går miste om en jävla massa tid här..



Önskar dig finfina dagar tills vi hörs nästa gång!

Kram!

/Beccy

2011-06-03 @ 15:29:13
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0