In the boat

God kväll!

Sitter just nu i båten och knappar på datorn. Är ju ute på semester med båten lite, i en eller två veckor. Just nu är det inte sådär jättefint väder men jag har det bra ändå, det är mysigt att vara i båten när det regnar för det smattrar så härligt på däcket då (taket på båten).

Har vart ute och gått en långpromenad med mamma här på Gulholmen, är verkligen jättemysigt och fint med alla små gamla hus och sånt :)

Från det ena till det andra. Är rätt sugen på en Iphone 4 alltså. Jag har ju en mobil som funkar bra och så och jag tycker ju om den mycket. Men ni vet, man tröttnar ju. Den har faktiskt börjat bli lite seg det senaste, typ på knapparna och sånt, just idag har jag fått trycka två gånger på en knapp för att det ska hända något. Knapparna har börjat bli jävligt slitna med. Tänkte att man kan köpa en Iphone 4 på avbetalning :) Men ska nog vänta tills Iphone 5 har kommit ut så kanske 4:an går ner lite i pris. Dom är ju ändå rätt dyra, 5-7000 kr för en mobil, eller snarare handdator ;) haha.




Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

vsg:)<3

2011-06-22 @ 22:45:21
URL: http://deliciousmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0