Lördag tjugofemte Juni

Glad midsommar på er! (i efterskott) :)

Hoppas ni hade en bra midsommarafton. Vi brukar alltid vara på ett och samma ställe på midsommar men i år så ville vi testa att vara nåogon annastans så vi knallade upp till midsommarfirandet här på ön men det var inget vidare, så vi knallade tillbaka till båten istället. Käkade midsommarmat och till efterrätt blev det jordgubbar och grädde.
Efter det gick vi och spelade minigolf (jag, mamma, pappa, brorsan och hans fru). Jag och min bror kom på en delad första plats, najs!




Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag, får väl se vart dagen tar vägen. Något ska jag väl kunna hitta på i alla fall :)

Hoppas ni får en fin dag :) Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0