Sommarlov!

Det är så skönt med sommarlov. Idag kunde jag äntligen sova ut! 
Igår kväll när jag skulle sova så fick jag världens jävla hostattacker, hostade så mycket så att ögonen tårades som fan och så kändes det som att jag skulle spy.. sjuukt obehagligt! Fick springa upp ur sängen flera gånger och in på toan och dricka massa vatten, sen käkade jag hur många halstabletter som helst och usch vad jobbigt det var. Men jag lyckades att somna någonstans runt ett halv två och sov som en stock hela natten, jätteskönt!

Hur som helst så ska jag snart hoppa in i duschen och fräsha till mig och sen försöka komma på vad fan jag ska ha på mig. Ska åka in till stan och möta upp Simon, Jessica och Theo för att sedan gå på bio. Blir Pirates Of The Caribbean 4, naajs!



Nu ska jag duscha! Ha en toppen dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0