Tjugonde Juni

Vet ni vad? Jag har en bil! :o Sjukt roligt och sjukt overkligt!

Pappa var och kollade på den i fredags och sen kom han hem och sa att han hade köpt den så åkte vi och hämtade den i lördags. Kändes inte som det var min från början men nu gör det det!
Hela lördagen gick åt till att städa den inuti så nu är den skinande ren. Satte även upp min luktgran så det luktar gott i bilen :)













Ska pimpa den mer inuti också, köpa annan klädsel till säterna och göra den tjejig inuti. Även tona bakrutorna, men det får bli om ett tag. Sen måste jag även köpa ett nytt avgasrör (eller slutrör som det heter.. ), för det jag har nu ser ut som ett jävla sugrör, hahaha! Ja, ni ser ju på sista bilden ;)
Ska även polera den och tvätta den när vi kommer hem från båtsemestern. Vi åker ut med båten idag om vi hinner med allt vi ska göra. Jag ska vara med en eller två veckor sen åker jag hem för mamsen å papsen ska vara ute fyra veckor och så länge orkar jag inte vara med ;) haha.
Är så himla pepp på att ta körkort nu alltså! Ska verkligen börja när mamma och pappa har kommit hem från semestern! Längtar tills jag kan köra runt i min baby, haha!

Därför ska jag dra tummen ur röven och börja packa nu, är sjukt seg idag. Har bara ätit frukost hittills, hehe..

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0