Fjortonde Juni

Hej på er! Allt bra med er? Jag själv har fått riktigt ont i halsen, hosta och hes. Helt plötsligt bara, menmen. Det går över!

I vanliga fall brukar jag ju ta kort på saker och så som jag har fått i present eller liknande men denna gången orkar jag verkligen inte det men tänkte i alla fall skriva vad jag fick :)

♦ Bilradio av min bror
♦ Klocka
♦ Pengar
♦ En luktgran till bil + 500 kr av min kusin och farbror
♦ Armband av moster
♦ Clinique tvättgrejer till ansiktet av moster och hennes kille
♦ Halsband av min kusin
♦ Presentkort på H&M av min andra kusin och hans sambo
♦ Mascara
♦ Usb-minne

Det var det jag fick. Bilradion och luktgranen fick jag med tanke på att jag skulle ha fått en bil i fredags.. :o men vi har inte hittat någon än men det blir ju min största present :)
Här har ni lite bilder från kvällen/natten när jag och Sanna drog ut. Var verkligen sjukt roligt! När vi kom dit så träffade vi hennes kompisar Maja och Moa så vi var med dom + några till resten av kvällen. Hade verkligen jätteroligt. Sjukt lyckad kväll!





















Kvälle avslutades på en gunga, haha!

Kan passa på att berätta lite snabbt om lördagen också. Åkte och träffade Jessica, Simon och Theo lite senare framåt kvällen. Vi gick ner till havet och grillade och satt där i flera timmar sen gick vi hem till Simon innan jag och Jessica blev hämtade av hennes pappa :) Här är lite bilder från det med!











Så där ja!

Nu ska jag slappa resten av kvällen och sen knalla iväg till Bella, om hon kan höra av sig. Imon är det ääääntligen skolavslutning!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det låter som en härlig vecka om du nu slutar redan imorgon! ;) Vår sista vecka ser ganska vanlig ut den med, bortsett från några lektioner som blir borttagna eftersom vi läst klart kurserna.



Haha, jag var riktigt dålig när jag skulle skjuta! Eller ja, jag var kanske bra på det, men jag blev träffad precis hela tiden. Det roligaste var att se lärarna spela! De var riktigt grymma, det är ju sånt man inte förväntar sig att se sina lärare göra. :)



Ikväll har jag varit och sommarjobbat, jag säljer jordgubbar, haha. Sen kom jag hem och fräschade till mig en snabbis, sen stack jag ut. Jag cyklade iväg till min gamla grundskola och gick flera varv runt byggnaden, eftersom de hade lärarmiddag idag. Jag var ju inte med på förra årets, så jag bjöd in mig själv lite. ;) Tror inte att någon kunde sagt något ändå, jag ser inget fel med att gå utanför en skola på kvällen, även om jag var ganska lätt att upptäcka. Men åh vad jag saknar den skolan! Jag är fortfarande lite ledsen i hjärtat för att jag inte var med i slutet av 9:an förra året. Lite mesig är jag, men det känns som om det kommer att plåga mig länge, haha!



Så fin du är på alla bilderna med dig och din kompis, riktigt partysnygg! :)



Kram!

/Beccy

2011-06-15 @ 00:23:42
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha tack för att du valde just den bilden på mig xD

2011-06-15 @ 17:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0