AJ...

Min ena akrylnagel gick av förut idag.. Jag låg i sängen och skulle lägga mig på ett annat sätt och hade då handen under benet (lite svårt att förklara) och då kom nageln på något sätt i kläm och böjdes så att det bara knaka till och gjorde så in i satans jävla ont... Kollade på fingret och så hade nageln gått av. Jättekul! Som tur var så var det bara akrylet som gick sönder, trodde jag. Eftersom att den nageln gick sönder så bestämde jag mig för att ta bort alla naglar. Dom hade ändå växt så mycket så tyckte ändå inte det var så jättefint och när ändå en gick sönder så ser det så knäppt ut om man har naglar på alla andra fingrar. Satt och billade bort naglarna på en timme ungefär och sen filade jag dom en del och sen målade jag dom svarta :) Det som är skönt nu är att mina riktiga naglar är väldigt långa. Förutom den som gick av då.. den är jättekort.. :( Men den växer ju ut!

Så här trevligt såg det ut efter att den gått av..



Det kändes kan jag ju säga!


Annars så sitter jag just nu i sängen och känner mig allmänt äcklig. Har ätit alldeles för mycket nu under eftermiddagen och kvällen då jag kom hem. Bläääää. Ska gå och tvätta mig i ansiktet snart och borsta tänderna så jag känner mig fräsch igen. Sen ska jag plugga lite och efter det blir det att kolla lite på Vampire Diaries :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0