Come On, Come On, Come On, I like it - like it.. lalalala..

 

 



 
Är helt kär i låten med Rihanna - S&M. Sitter och lyssnar på den hela tiden, blir så glad av den på något sätt och får   sån lust att dansa.. haha. Dock sitter jag mest och mimar och diggar med huvudet, orkar inte gå upp och ställa mig på golvet och dansa, även om det skulle vara sjukt kul! Kanske gör det snart ändå? ;)




Annars idag har jag haft en bra dag. Labbade på naturkunskapen idag och det var riktigt roligt faktiskt, häftigt hur allt funkar :)

Innan vi hämtade mikroskåpen sa läraren att ett sånt där mikroskåp kostar 60.000 kr.. Tur som fasen att man inte tappade det på vägen till bänken, hade ju vart lagom kul! 



Efter skolan åkte jag till stan med Julia. Vi gick och tjockade oss på donken, var sin chicken tasty. Jävlar vad gott!

Hade min skinnjacka på mig idag också, bestämde mig för att trotsa vädret och kunde inte låta den hänga inne, den är ju så snygg så jag bara måste använda den! Men under dagen var det faktiskt inte så kallt :) Dock fick jag skylla mig själv när jag åkte hem från stan förut, då var det inte varmt någonstans. Men jag klarade mig! Imorgon ska det bli plusgrader så då åker den på :)

Nu ska jag forsätta att lyssna på Rihanna, hon är en grym sångerska! Ska nog göra lite situps och sånt, har inte gymmat på några dagar..

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0