Första Mars

Första mars idag och en ny månad. Hoppas att våren kan titta fram den här månaden! Fast det har faktiskt börjat att bli lite varmare ute :) Fast det är väldigt kallt i vinden så det märks ju nästan inte.. haha.

Sitter och kollar på Knocked Up på trean. Har filmen själv så har sett den några gånger så ska inte se klart på den tror jag. Ska fixa lite annat och locka mitt hår, gjorde aldrig det igår för klockan blev lite för mycket och jag ville hellre kolla på Oscarsgalan, gick en repris som de kortat ner på 2 timmar så det var najs.

Slänger in den goa låten med Gyllene Tider - När vi två blir en :)






Hoppas er dag har varit bra!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Åh, vad kul! :D Nu blev jag sugen att gå på bio igen, känslan man får när man väl sitter där är så härlig. Och popcornen som de har på bion smakar ju bara för gott! Åh, vad sugen jag blev nu!



Jag kan förstå att du inte brydde dig när du kom för sent, om du nu börjar så tidigt som tio i åtta.. Haha, morgontrött som jag är hade jag tyckt att lärarna skulle varit glada om jag bara dykt upp innan tio i alla fall! Även om jag faktiskt aldrig kommer för sent. Förstår inte hur jag lyckas! :D



Haha, det kan tyckas lite patetiskt, men jag blev riktigt sur när de gick sönder.. Visserligen gav jag en femma för dem på Ur&Penns stora rea, men ändå.. Skulle köpt flera likadana par! Dock tänker man ju aldrig på att de ska gå sönder när man köper dem..



Fast pappa gav mig lite hopp idag, med ett superstarkt lim ska det nog gå att fixa! Funderar på att använda ett gammalt lim som jag hade till mina lösnaglar för ett bra tag sen. Det sitter stenhårt! Hoppas hoppas hoppas! :D



Kram!

/Beccy

2011-03-01 @ 22:12:53
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: REBECCA

sv: njaa, det är väll sådär.. har varit sjuk i flera dagar och har PANIK för jag måste måste måste bli frisk till fredag! gaaah. hata vintern och alla dess förskylningar.

hur är läget själv??

2011-03-02 @ 16:20:27
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0