Fotolektion

Sitter på fotolektionen just nu och väntar på att lektionen ska ta slut. Försöker vara så tyst som möjligt så jag slipper redovisa. Jag är ju klar men jag vill inte redovisa inför så många, brukar inte vara lika många som idag. Å andra sidan är jag inte en blyg person egentligen, men är typ "rädd" för att mitt bildspel ska vara dåligt eller för vad andra ska tycka. Egentligen ska man ju inte tänka så för jag vet att jag kommer få G på mitt bildspel, hade vart knepigt annars. Men är pinsamt när man sitter längst fram och alla kollar på en. Jaja, får väl se vad som händer. Det går säkert bra om jag nu måste redovisa.

Uppdaterade inte bloggen något igår som ni säkert märkte. Var upptagen med en massa plugg och sen var jag trötter så jag gick och la mig. Bloggen kommer nog få vara lite ouppdaterad nu under veckan, har rätt mycket att göra i skolan och skolan får ju tyvärr gå före..

Menmen, ska inte sitta här och dösnacka. Vi hörs när vi hörs!  :)





Hittade två bilder från när jag bakade kladdkaka för ett tag sen, hade ju inte suttit helt fel nu alltså! Kanske dags att baka en snart? ;)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, den mysiga veckan försvann då jag fått reda på att våra sovmorgon på fredag försvinner, och ersätts med naturkunskap... Haha, man får väl stå ut, men jag vill ju självklart sova längre! Det är ju fredag, då ska man ta det lite chill. :)



Självklart måste skolan gå före allt, även om jag hellre hade föredragit bloggen, haha. Fick någon se ditt bildspel idag? :)



Dagen har varit rätt så seg.. Ny fransklärare och redan en läxa till imorgon! Som tur är är det ingenting man ska lämna in, annars hade jag varit illa ute.. Annars är veckan rätt lugn vad det gäller läxor, och jag hoppas att det förblir så! :)



Kram!

/Beccy

2011-03-16 @ 22:27:24
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0