Godzilla

Sitter och kollar på Godzilla. Har sett den förut men det var ett par år sedan :)




Idag har jag haft en mysig dag i stan med Jenny. Vi gick och käkade nachotallrik och bara pratade och hade det trevligt. Efter det gick vi och köpte var sin mjukglass och gick ut och satte oss i solen. Dock var det lite sent på eftermiddagen så solen hade börjat gå ner så det var lite kyligt. Men det har ju varit helt underbart väder idag, riktigt fint och soligt! :)

Åkte hem runt halv sju tiden och tryckte i mig lite mat. Sen somnade jag i soffan, haha. Vaknade efter en halvtimme eller något och en liten stund senare ställde jag mig i köket och bakade en kladdkaka. Gjorde det lite i smyg så det skulle bli som en efterrätt till mamsen och papsen, självklart till mig själv med, hehe :) Lyckades smyga rätt bra. Vi hade ingen grädde så det fick bli glass till kladdkakan istället, inte dumt det heller! :)




Bilden är inte från idag, men det var lika fint väder idag som det var då jag tog den :) Rätt cool bild faktiskt!

Nu har filmen börjat igen, hoppas er dag har vart fin. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Men det kommer att gå riktigt bra, tror jag! :) Klagar de, så är det bara att skita i. Jag försöker tänka så 24/7 nu, och det går faktiskt rätt bra! :)



I helgen har jag inte gjort så jättemycket. Både fredags- och lördagskvällen blev lugna, jag var hos min moster och umgicks med min kusin på fredagen och mina föräldrar var borta igår så jag hade huset för mig själv. Kunde spela hög musik och dansa för mig själv, haha. :)



Så gott med kladdkaka! :D Fast just nu har jag en patetisk "fulstund" så egentligen borde jag inte äta någon kaka alls. Usch usch usch, hemska tankar! Vi tjejer (och killar ibland) är hemska med sånt.



Kram!

/Beccy

2011-03-20 @ 22:55:19
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0