Good Morning!

Börjar dagens inlägg med att gratulera Julia som fyller 18 år idag.
GRATTIS FÖR FAN JULLAN :D ♥ Här kan ni läsa hennes blogg!

Annars så sitter jag just nu i sängen min och ska alldeles strax göra mig i ordning för att pallra mig iväg till gymmet. Ikväll ska vi kolla på någon musikal med klassen. Har hört att den är riktigt seg och tråkig så ser väl inte fram emot det så där jättemycket om jag ska vara ärlig. Men tänkte i alla fall köpa något gott sen som jag kan mumsa på, får försöka hålla mig vaken på något sätt. Och då kan jag ju äta onyttigt med gott samvete eftersom att jag har gymmat nu under dagen ;)

Får göra mig i ordning nu. Idag är det soligt, så solbrillorna åker definitivt på! Tar med mig en god risifrutti att ha efter gymmet också, möms.






Kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, lite lustigt att du skrev om Risifrutti idag.. Har inte ätit de sen förra året, men fy vad goda de är! På gympan imorse hade jag världens sug efter en! Snackade om det hela tiden också, men jag skyller på tröttheten. Det var ju tidigt på morgonen! ;)



Kram!

/bECCY

2011-03-08 @ 19:10:02
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0