Helgen

Tänkte att jag skulle berätta lite kort om helgen, har ju inte uppdaterat så mycket i helgen som jag egentligen hade tänkt. Fast i fredags bloggade jag ju så hoppar över att berätta om den nu ;) hehe

Lördags:

Började dagen med att göra ordning lite i rummet (känner att jag gör det väldigt ofta nu för tiden, Kanske håller på att bli en perfketionist?). Hur som helst, efter det gjorde jag i ordning mig för att åka in till stan med Sanna en liten stund, vi gick i affärer och tog oss en fika.

Det var jättefint och härligt vår väder i lördags så jag kunde äntligen börja använda mina solbrillor igen!

(Mitt ena ögonbryn ser ut att sitta mycket högre upp än vad det egentligen gör, men jag höjer automatiskt på det när jag ler mot kameran... cepe! Haha)



Väl inne i stan blev det Dounats och sen gick vi till Espresso House. Köpte en vaniljlatte, inte speciellt god dock.

Dounat med vit chocklad och en med jordgubbssmak!





Köpte även ett par nya string och ett silver glittrigt nagellack som jag målat med på mina tippar :)








Vid fem tiden mötte Sanna upp Mathias och jag åkte hem. Lite senare var jag med Peter, längesen vi sågs så det var trevligt :)

I söndags blev det gymmet med Malin, Julia och Kicki. Har en sån jävla träningsvärk i mina armar idag, haha. Men gött är det!


Så, nu har jag sammanfattat helgen lite :) Kram ♥


Kommentarer
Postat av: REBECCA

fina bilder tjejen! ser ut som en toppen helg!

2011-03-10 @ 11:47:44
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0