It's so relaxing

Sitter och ritar lite och lyssnar på svag musik. Var nog evigheter sedan jag satt och ritade. Men det är kul! Börjar dock bli väldigt trött, men ska nog sitta uppe ett tag till och fortsätta rita. Det är så avkopplande. Så skönt att bara sitta och ta det lugnt med en penna i handen och ett papper i knäet och svag musik i bakgrunden. Är både skönt och roligt att göra något annat för en gångs skull. Annars blir det ju alltid att man sitter och glor på datorn eller tv:n en hel kväll.

Dagen har varit väldigt skön den också, började med en sovmorgon och en lektion. Sen åkte vi till en UF-mässa och kollade på alla olika UF-företag, hur många som helst! Riktigt fina montrar också. Vi fick några frågor vi skulle svara på och när vi var klara fick vi gå. Åkte då till bion och köpte biljetter till The Black Swan med Sanna, Julia och Malin. Vid 18.20 var det dags att se på filmen. Den var lite konstig och seg ibland, men jag tyckte ändå om den, den var häftig på något sätt.

Min första teckning jag gjorde fick jag inspiration till från filmen vi såg förut. Testade mina kunskaper och den blev väl helt okej ändå. Så här ser den ut :)



Tog kort med webbkameran, därför den är så suddig..

Nu ska jag fortsätta rita! Hoppas eran dag har vart fin, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0