Lördag femte mars

TjabbaTjenaHallå!

Allt bra med er? Med mig är det prima :) Har vaknat på rätt sida idag och det fina vädret ute gjorde mig piggare också. Härligt! Ska snart börja greja lite här i mitt rum, städa lite och tvätta kläder. Det behövs! Sen ska jag in i duschen och fräscha till mig rejält.

Just nu är jag ensam hemma och det är ju så skööönt! Det är alltid då som jag passar på att spela extra hög musik för då kan inte mamma eller pappa be mig sänka :D
Blir alltid på danshumör när jag har hög musik på också, tur att ingen är hemma och kan se mig då. Är ingen vidare dansare, haha.

På tal om ingenting, jag vill ha en skinnjacka! Måste gå på en riktig och lång jakt när nästa studiebidrag har kommit. Får hoppas att jag hittar någon i år för förra året hittade jag ingen.. Kanske gäller att vara ute god tid? Hmm... Jaja, får bli nästa månad som sagt.




Nu ska jag dra mig, ha en fin dag. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Grön har jag också blivit! Eller grå.. ;)



Det är något nytt Samhällsprogrammet har kommit på, och jag tycker att det är riktigt typiskt att de inte kom på det ett år tidigare! Man kan ju hoppas att det är några skitdatorer som 95:orna får då.. Haha, inte alls bitter.. ;)



Just nu är jag hemma efter en runda i stan med Emma. Vi köpte godis och läsk till filmkvällen ikväll! Vi ska hem till Stephie efter klockan sex någon gång. Innan det blir det thaimat! :D



Hur ser din dag ut, trots att mer än halva har gått? Inte städning hela dagen, väl? :)



Kram!

/Beccy

2011-03-05 @ 16:41:41
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag hoppas att de är i klass med de laptops vi har när vi ska ha samhällskunskap! Det finns cirka tjugo datorer i klassrummet där vi brukar bara, men knappt hälften funkar.. Sen är de flesta urladdade också, eftersom många glömmer/struntar i att koppla i sladdarna. Oftast sitter man halva lektionen innan man får en dator som funkar. Hatar de!



Ska jag vara ärlig såg vi knappt någon film.. ;) Fast den gamla Disneyfilmen Oliver & gänget såg vi! Så längesen man såg Disneyfilmer, men nu när man är äldre finns det ju en hel del att misstolka i dem.. Därför blir det så kul! Vi såg dock inte Andra chansen, men jag ska försöka se reprisen av det imorgon. Eller så får det bli på Svt Play. ;)



Hittade du något kul i stan då, kanske en skinnjacka? :) Jag skulle behöva köpa en hel del nytt.. Bland annat toppar, som vanligt! Dock skulle även en ny pyjamas behöva inhandlas.. ;)



Kram!

/Beccy

2011-03-06 @ 02:26:47
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0