Onsdag trettionde mars

Sitter här och lyssnar på lite ny musik som jag la in på usb-minnet nyss :) Jag är ju ledig idag, wonderful! Men måste säga att det känns lite konstigt, ingen aning om varför. Men misstro mig inte, jag älskar att vara ledig. Fan vad gött det är!
Ska snart kolla igenom idrotten lite och plugga på det, vi har prov i det nästa vecka på måndag nämligen. Dom två första proven jag haft i idrott har inte gått speciellt bra, skitsvårt att lära sig allt det för det är massa nytt och massa konstiga ord och sånt. Sen har jag väl inte pluggat så mycket till det heller, hehe. Men tänkte att jag ska försöka plugga lite mer till det här provet :)
Efter det ska jag nog rulla fram min moppe ur förrådet och se om den vill starta. Har inte kört med den på hur länge som helst och den har inte vart startad på hela vintern, om inte mer. Men den startar nog, det brukar den alltid göra tillslut :) Men jag kan ju lova att det kommer ryka som fan när jag ska starta den. Den blir typ sur när den står så länge utan att man kört med den, ja asså att bensinen blir sur :)
Startar den så ska jag nog klä mig lite varmt och ta en sväng, var ju som sagt riktigt längesen och det är roligt att köra.



Så det ska jag nog ta och göra. Men först blir det pluggeliplugg!

Ha en fin dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0