Red Nails

Sitter och målar mina naglar röda, eller jag väntar på att det ska torka så jag kan måla på ett till lager. Efter det ska jag väl sova, kanske kolla lite på tv innan. Men jag känner mig lite yr i bollen och illamående. Kan bero på att jag bara har varit inomhus enda sedan i måndags och bara kollat på tv. Tv:n har för övrigt vart min bästa vän dessa dagarna. Men imorgon blir det att shoppa med mamma, äntligen!! Ska bli så fruktansvärt underbart att komma ut och andas in den friska luften!

Idag var det ju egentligen tänkt att jag skulle till skolan, men jag kände redan igår kväll när jag hade lagt mig att det inte skulle funkat. Fick stanna hemma idag med. Nu när min förkylning är så jävla jobbig har det börjat klia som satan i min näsa och ögon. Men det är tydligen pollen jag känner av... REDAN..?! Men tydligen så är det en pollensäsong som börjar redan nu.. Har i alla nässpray och ögondroppar mot det och det är underbart! Dock är jag fortfarande väldigt snuvig och hes men gud vad skönt det var att få bort allt kliande!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och snyta mig innan jag målar på ett nytt lager med nagellack, man får ju sitta helt still med händerna efteråt, för det mest störande som finns är när man har målat naglarna jättefina och sen så kommer man åt någon liten skitgrej och så är det helt utsmetat eller världens jack i lacket.. sjukt jobbigt!

Använder Depends bra nagellack :)




Aja, Godnatt på er :) ♥

Kommentarer
Postat av: Jullisen

Camillisen!

Hur göru för att få små smileysar i dina inlägg? det vill jag också ha, visa mig? :)

kramis!

2011-03-26 @ 09:05:58
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0