Så himla söt unge!

Haha, kolla in den här stackars bäbisen som blir rädd när hans mamma snyter sig. Så himla gullig!



Annars idag så har dagen varit finfin, hade bara två lektioner och slutade vid 11. Åkte då till stan med Sanna, trevlans! Köpte Åhléns egna Brun Utan Sol, hoppas den är bra och att jag blir en bajskorv :) Tror jag kanske ska köpa en Brun Utan Sol-Spray vid något tillfälle också. Men jag börjar med den här och ser hur den är och så :)

Därför ska jag nu hoppa in i duschen och fräscha till mig och sen smörja in mig med den. Vill verkligen bli brun för nu är jag så himlans blek..
Ska ta och raka benen också så det blir extra snyggt när man smörjt in sig med den :)



Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0