Shoppingen från igår

Skinnshorts, New Yorker 269 :-



Bikini, New Yorker. Överdelen 129 :-  Underdelen 95 :-



Vanliga leggins från H&M - 79 :-



Ring - Glitter, 90 :-



Parfym - Alyssa Ashley, 195 :-



Hårinpackning, H&M - Sunsilk, 50 :-



Nagelfil - H&M, 19 :-



Så där ja! Hade en jättetrevlig och mysig dag med mamma igår :) På kvällen åkte jag hem till Johanna där det var fest, men jag var så sjukt otaggad och inte alls på festhumör så jag var typ världens torrboll, kände mig som om jag förstörde hela festen, haha. Men jag stannade ändå och det blev roligare framåtkvällen :) Men vid halv tolv drog jag mig hemmåt samtidigt som två andra. Gick hem och kröp ner i min goa säng, åh så underbart det var!

Och idag, vet jag inte vad jag ska göra. Känner inte för att sitta inne hela dagen så får väl se vad jag hittar på :)

Hoppas ni får en fin dag, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, jag måste bara prova de där skinnshortsen! :) Vill gärna ha ett par, och de där är nog mer realistiskt att jag köper istället för ett par äkta. Har spanat in Kenzas shorts för Jofama, inte vänligt för min plånbok, haha!



Kram!

/Beccy

2011-03-27 @ 15:50:01
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Åh, nu blev jag riktigt sugen på att köpa dem.. Dock åker jag och familjen till New York den 16:e april, så jag borde egentligen spara. Fan! Dessutom måste jag in till Malmö om jag ska ha dem, vilket jag knappt har tid med.



Haha, hade jag varit du hade jag inte varit med alls! Som du säkert redan vet så hatar jag gympan och allt annat sportigt, bara för att jag är så sjukt osmidig. Jag är alltid för frisk, så jag kan aldrig skylla på något om jag någon dag verkligen inte vill vara med. ;)



Annars är det bra med mig, lite trött bara. Igår blev det en riktigt slö dag med tanke på att man skulle ställa om klockan. Och imorse var jag sjukt förvirrad när jag vaknade! Jag visste att jag hade sovmorgon, men trodde att det var fredag då jag också börjar tio. Men jag kunde inte minnas att jag haft torsdagens lektioner igår.. Tur att min mobil visar vilken dag det är! :P



Kram!

/Beccy

2011-03-28 @ 21:15:34
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härlig bikini!! Blev sugen på en sån jag med ;D

2011-03-28 @ 23:00:04
URL: http://helikopternspyr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0