Skinnjacka



Visst är den snygg?! Det bästa av allt är att jag har beställt den, awesome! Får hoppas att den passar och sitter bra bara. Läste lite kommentarer om den på hemsidan, vissa sa att man såg ut som en Mc-knutte i den eftersom att armarna är lite puffiga, vissa sa att den är skiiit stor i storlekarna och vissa säger att den sitter jättesnyggt och bra på. Lite svårt att veta vad man ska tro på då. Äsch, jag beställde den och skulle den inte passa så får jag skicka tillbaka den eller byta till en annan storlek. Inte mer med det :) Men jag hoppas att den sitter bra på mig, men man ska ju inte heller hoppas för mycket. Är ju lite lurigt när man beställer. Den kommer nu i veckan så det återstår ju att se :)

Den kommer från Bubbelroom, 499 :-

Annars så sitter jag och glor på Desperate Housewives, har ju som sagt studiedag idag så jag ska bara vara hemma och gotta mig! :)

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, vi är ju två om det! På tal om att misstolka, så måste jag bara dela med mig av en sak! Så länge jag inte nämner några namn tycker jag att det är helt okej.



I skolan för några veckor sen skulle vi redovisa romaner som vi läst. Tre killar hade inte gjort det, så de skulle gå iväg med läraren och göra det. När hon tittar på dem och säger:

- Ja.. Då går vi väl och gör det där!

Vem tror du asgarvar då? Det är hemskt egentligen! Det roliga är att den läraren låter så sjukt flummig vad hon än säger. Askul!



Skinnjacka du beställde var riktigt fin! Och om du skulle se ut som en MC-knutte blir du i alla fall en cool en! ;) Jag har fortfarande min gamla skinnjacka från H&M som jag köpte förra året. Hoppas verkligen att det blir så varmt så att man kan använda den! En skinnjacka gör en hel outfit, nästan.. ;)



Kram!

/Beccy

2011-03-07 @ 16:15:42
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0