The sick one is back

Tror jag i alla fall. Tanken är att jag ska pallra mig i väg till skolan i morgon men får se hur jag mår i morgon bitti. Jag känner mig ändå rätt okej, men jag är så sjuuuukt snorig och det kliar så himla mycket i min näsa så jag nyser hela tiden och ögonen tåras av någon konstig anledning. Sjukt störande. Men jag ska nog ta mig iväg till skolan ändå för det börjar bli lite segt att vara hemma och dessutom så missar jag ju så mycket när jag är borta. Det är ju fredag imorgon och sen är det ju helg igen ;)

Herreguuud vad min näsa kliar och vad mina ögon rinner, helt knäppt!

Ska hoppa in i duschen om ett tag och fräscha till mig riktigt rejält efter dessa dagars sjukdom. Sen ska jag lägga mig och kolla på Criminal Minds och Criminal Minds Suspect Behavior :)





Natti ♥

Kommentarer
Postat av: REBECCA

ÅH jag ska också kolla criminal m! så jäkla fett!

2011-03-24 @ 20:09:23
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, visst är det! :)

Är ensam hemma imorgon kväll igen, och då ska jag och Frida ha tacokväll! Kanske kommer det fler, men jag vet inte riktigt än.



Tyvärr inbillar jag mig att jag blir tjock för vad jag än äter, onyttigt eller nyttigt... Usch, det är hemskt att erkänna att man gör det, eftersom det nästan är tvärtom med mig! De flesta av mina vänner tycker att jag borde gå upp en hel del kilon, och visst, det kanske jag borde, men jag som haft tur att ha hållit mig rätt smal och kunnat äta vad jag vill, vill ju ha det så. Visserligen har jag gått upp något enstaka kilo nu.



Dock tror jag ändå inte att man blir lyckligare om man skulle gått ner istället.. Förra våren gick jag ju ner 2 kg när jag var sjuk, och när jag för en gång skull var pigg nog att se mig i en spegel var jag inte nöjd.. Två kilo är egentligen inte mycket, men de flesta av mina kläder hade blivit för små! Även bh:arna då, vad fan! xD Det var det jag störde mig på, haha. Glad att jag gått upp de igen, men undrar bara hur fan det gick till med de jag gått upp nu. Växt har jag ju inte direkt, har ju alltid varit liten i princip överallt.



Dock tänker jag inte börja träna, är absolut inte motiverad till det.. Simning är det enda jag skulle kunna gå med på. Än så länge räcker gympan i skolan gott och väl, fy vilken träningsvärk jag har efter lektionen idag! :P



Hur mår du idag? :)

Kram!

/Beccy

2011-03-25 @ 20:07:44
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0