Tisdag, Onsdag och Torsdag är goa dagar den här veckan

Den här veckan på tisdag, onsdag och torsdag är våra lärare i karaktärsämnerna i Prag på någon utbildning så därför blir det att vi får en massa inställda lektioner och sånt.
Idag kunde jag ha börjat 13:40. Men jag hade foto på morgonen och jag visste inte om jag behövde gå dit eller inte, för det är så på dom lektionerna ibland. Läraren är lite knasig. Vissa dagar har vi en del att göra och vissa dagar sitter vi bara och glor i en hel timme och gör absolut ingenting, i morse var en sån lektion. Jättekul att man har gått upp halv 6 för att vara i skolan klockan åtta för att sitta och glo i en hel timme och sen ha håltimme på 4 timmar och 40 minuter. Visste inte om jag skulle redovisa mitt bildspel eller inte, men det skulle jag tydligen inte göra..
Aja, efter fotolektionen gick Jag, Sanna och Malin och satte oss i korridoren och väntade in tiden tills matsalen skulle öppna och det var jävligt roligt måste jag säga för vi fick oss ett par riktiga skrattanfall, det fick absolut jag i alla fall, var helt blöt på kinderna efteråt. Det forsar alltid ur mina ögon när jag skrattar mycket, haha ;)
Efter att vi käkat lunch gick vi och fikade och kollade i affärer och fördrev tiden med det :) Hela denna dagen har jag varit på jättebra humör så det har vart en bra dag :)

Imorgon väntar en ännu bättre idag. Jag har inga lektioner alls! Skööööönt? Japp, kan man säga!
Men imorgon är det riktigt god mat i skolan, TexMex, och det får man bara inte missa. Så jag och Sanna ska åka till skolan imorgon bara för att äta, hahaha. Normala!

På torsdag slutar vi 11:15 också, istället för 15:50. Awesome! Då blir det att åka till stan med Sannisen :)

Rätt go vecka om jag får säga det själv :D


På tal om något annat. Det finns så mycket konstiga reklamer som man inte förstår sig på.. Men den här är bara sjukt äcklig. Vet inte om den ena typ blir avundsjuk på den andre eftersom han får det billigare, men varför han gör som han gör kan man ju fundera på...




Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥

Update: Tror jag fattar grejen nu. Reklamen heter ju "sjukt billiga flygresor". Kanske därför han spyr? För att det är sjukt billigt och man brukar ju spy när man är sjuk? Haha, långsökt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0