Usch vilket j*vla väder.. Vart tog våren vägen?!

Citat från läraren "Tänk om han som tagit i det äpplet har pillat sig i rompen innan". HAHA, där fick min klass sig ett gott skratt. Skön lärare, haha :)


Ja, som ni säkert förstår så sitter jag i skolan just nu. Är riktigt skitväder ute :( Vart tog våren vägen? Trodde verkligen den hade kommit nu, men icke sa nicke.
Det har vart bajsväder enda sen igår och gud vad deprimerad jag blev när jag såg att det snöade ute och var vitt överallt, igen... Det som precis hade smällt bort och man såg marken och all is var borta.
Men nu är snön från igår borta i alla fall, men det regnar som sjutton. Fast hellre det än snö :) Är så himla trött på den satans vintern nu.

Utanför skolans fönster just nu. Grått och trist... Halvkass bild med!




Men nu lämnar vi det tråkiga. Fick hem min skinnjacka igår, den var naaaaajs! Ska lägga upp bilder senare ikväll. Tog bilder igår men var så himla trött och gick och la mig 21:40 :o Vafan hände där? Haha, har inte gått och lagt mig så tidigt på hur länge som helst. Men det var riktigt skönt att lägga sig så tidigt, kanske ska börja göra det några dagar i veckan då jag börjar äckligt tidigt.

Men som sagt, bilder på jackan kommer upp sen! :)


Ha det brao så länge, kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0