Trettonde Mars - Söndag

Idag har jag bara legat i sängen och kollat på Vampire Diaires så har inte så jättemycket att blogga om. Men kan ändå dela med mig av en liten rolig sak som hände förut idag.

Jag blev sugen på massa gott så jag gick ner i köket och hämtade något mumsigt att tugga på. Till det skulle jag ta cola och så satt korken åt som bara den på flaskan så när jag väl fick upp korken så tappar jag flaskan rakt ner i golvet så det sprutar cola över hela köket och på mammas fötter. Först kastade jag mig ner på golvet och torkade upp allt, sen började jag asgarva. Hahaha, så jälva typiskt mig. Klantarsel nummer ett :D

Var väl det jag hade att säga för stunden. Min uppdatering har vart lite kass det senaste men har inte haft någon ork till att blogga :)

Hoppas ni har haft en fin dag. Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Visst är han söt och charmig och allt det där, men jag ville ändå inte att han skulle vinna. Antar att han fått den där stämpeln att han är omtyckt av ALLA småtjejer (även om jag nu har helt fel), men det är så jag ser honom. Fast låten är helt okej, och det är ju egentligen det som räknas.. ;)



Annars mår jag toppen idag, trots att det är måndag och man har en hel skolvecka framför sig, haha. Det ska nog gå! Slutar tidigt imorgon, och innan det en låång håltimme då jag går hem och äter lunch. Det är såna små saker som gör en glad ibland!



Hur ser din vecka ut då? :)



Kram!

/Beccy

2011-03-14 @ 19:15:45
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0