2011-03-02

Hej på er! Allt bra? Själv mår jag finfint, känner dock hur tröttheten börjar komma nu. Börjat sticka i ögonen lite, men det hindrar mig inte från att blogga!

Idag, som alla andra dagar, har jag vart in the school. Har vart en bra dag även om jag var äckligt trött i morse. Efter skolan åkte jag till gymmet med Malin, fan vad härligt! Är så glad för att jag inte tröttnat på det, hade en liten tanke om att jag skulle kunna göra det efter några gånger. Men det har jag inte, tycker det är roligt att gå dit för man känner sig så jävla duktig och fräsch efteråt. Eller ja.. efter man duschat kanske jag ska säga, haha! Sen så har jag inte gymmat så mycket nu det sista eftersom att skolan har fått gå före så idag var det extra gött!

Haha innan gymmet fick jag världens jävla sötsug! Var så himla trött, hade ont i huvudet och behövde energi. Gick in i en godisaffär och köpte en snickers och en brejk. Har aldrig käkat brejkchockladen innan, fattar inte varför. Jösses vad god den var! Sen lite senare när vi väntade på en annan buss gick jag och köpte en kexchocklad på pressbyrån.. hehe. Tänkte ju att jag ska ju ändå till gymmet så kan lika gärna slänga i mig lite gotti!
Gymmade i en timme, lite mer kanske. Sen blev det hem och käka massa mat, åh så gott. Sen sa mamma att hon hade köpt en Donut till mig när hon gick hem från jobbet. Gullig mami jag har :) Slängde i mig den efter maten och satan i gatan vad gott det äääääär! Var rosa glasyr på med jordgubbssmak med, yummie.




Idag var jag en krullebagge!



Slänger även in en bild från i måndags när vi åkte skridskor på gympan och några vi tog på rasten igår :)







hahahaha, var bara tvungen att lägga upp den här sista bilden. Jag och MolleBolle är ju så fiiiiina! hahahaha :D


Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag nana. Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag har också världens morgonhumör ibland.. Slår halvt ihjäl mig på morgonen också! Var så trött i morse att jag trampade på datasladden och hoppade på ett ben in i en vägg.. Jag skojar inte! Aj..



Min lilla papi ska limma örhängena imorgon. Vågar knappt göra det själv, han är mycket bättre på sånt fix!



Jag gillar verkligen min rosa lilla dator! Fick den när jag gick i 8:an och konfirmerades på våren.. Alla de där konfaträffarna där man skulle prata om gud och alla gudstjänster lönade sig! Haha, skämt åsido. :) Den är perfekt att ta med sig på semestrar! Nu behöver jag bara ett coolt fodral, det enda jag har är det datorn kom i.. Ett svart mjukt.. Hade velat ha ett med ett kul mönster! :D



På tal om choklad.. Brejkchokladen är så goooood! Jag köpte faktiskt lösgodis idag på lunchrasten, men det tog slut en timme senare.. Det gäller att inte visa att man har godis i min klass, då ryker det! ;)



Kram!

/Beccy

2011-03-02 @ 22:56:45
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0