Trååååååkigt!

Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt. Ttråkigt.
Jag har så satans tråkigt och då sitter jag och skriver ner tråkigt ett par gånger bara för att det är så tråkigt.

Satt nyss och sög på en balle... fast näe! Var bara tvungen, haha. Nej, jag satt självklart inte och sög på en balle. Jag satt med en mucoangin halstablett i munnen för att jag har så bajsigt ont i min hals och den har effekten att den typ bedövar en lite i halsen där det onda är, men tycker den "bedövade" mer i tungan. Har lite sämre känsel längst fram på tungspetsen, haha. Men den börjar komma tillbaka nu i alla fall :)
Hade inte så ont i halsen i morse, fick mer ont sen jag var med på gympan i morse. Kanske skulle ha tagit det lugnare.. Aja, gjort är gjort!

Näe, ska nog gå och göra mig ordning snart och krypa ner under täcket :)

Hoppas eran dag har vart fin, Köss!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag höll nästan på att börja asgarva vid "sög på en balle". ;) Hade jag gjort det hade jag väckt huset. Men ändå!



De gympalärare jag haft de senaste åren har ändå varit ganska schyssta med betygen, oftast i alla fall. Läraren vi har nu är så snäll, man behöver bara komma dit så blir han glad.



Dock har det sina nackdelar också, eftersom en del tar gympan på blodigt allvar.. Läraren är då så snäll att han inte ens säger något! När vi hade små samtal tyckte han till och med att jag kämpade på bra, trots att jag springer iväg så fort det kommer en boll mot mig. Hatar bollar! Är så rädd att få dem på mig.. ;)



Annars har jag haft det riktigt bra idag, bortsett från att jag antagligen förstört mitt sömn eftersom jag powernapade i drygt två timmar i eftermiddags. Jag sover aldrig när jag kommer hem, det är så olikt mig. Antar att jag inte kommer att kunna somna nu då, så jag får väl ta och läsa lite. Har en svenskbok som vi fick för ett antal månader sen, och jag har inte ens läst halva. Lyckat? ;) Tur att vår lärare inte nämnt det.



Kram!

/Beccy

2011-03-29 @ 22:59:27
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0