Tredje mars tvåtusenelva

Har nyss kollat på One Tree Hill, vill fortsätta kolla men det finns inga mer att kolla på nu.. :( buhuuuu! Det slutade ju så bra så man blir ju beroende ;o

Nu lyssnar jag på musik och äter en yoghurt. Har kopplat in min gamla bas och högtalare från min gamla dator till min lilla söta dator jag har nu. Hade glömt av att jag hade det så jag rotade fram det i mitt gamla rum förut. Är ju rätt gött ljud i dom högtalarna, perfekt när jag kollar på serier, hehe! Musik har jag alltid på ett usb-minne inkopplat i dvd:n så jag lyssnar genom min hemmabio till tv:n, där snackar vi bas! Nu låter jag som en ljudkåt kille i typ 17 - 25 års åldern, haha.

Just nu lyssnar jag på Fighter med Christina Aguilera, så sjukt bra och duktig hon är. Skulle ju gärna haft hennes sångröst. Men vad fick jag? Haha, låter som jag har en hårboll i halsen när jag sjunger. Låter förjävligt, men ibland är det kul att man inte kan sjunga för när man väl gör det får man sig ett gott skratt bara för att det låter så roligt :)

Christina Aguilera - Fighter




Hoppas eran dag varit toppen, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, min papi har fortfarande inte lagat mina örhängen.. Tur för honom att mina öron blivit känsliga för oäkata örhängen, så jag hade nog ändå inte kunnat ha blixtlåsörhängena om de blivit lagade.. Hatar när mina öron ska bråka så! Jag är ju inte alltid så känslig, det kommer bara lite då och då.. Lite otur, för enligt mig är alla oäkta örhängen finare än äkta? Bland de oäkta finns det mer att välja på... ;)



Häftigt att ni fått datorer från skolan! Lite orättvist, men vi har fått reda på att 95:orna som börjar på samhäll i höst ska få datorer. Varför kom de inte på det ett år tidigare? ;)



Haha, ibland tänker jag inte innan jag gör saker. Men när man väl köpt något gott vill man ju smaka lite direkt! Får aldrig tanken att äta lite innan man återvänder till skolan, det är för kallt att ta av sig vantarna och äta på vägen dit.. Jag kommer på anledningar till allt! :D



Jag undrar också vad jag fick, när jag inte fick Lady Gagas röst.. Vi fick något lite sämre, du och jag! Men man kan ju inte låta bli, hur roligt det än låter.. Roligast är när man komponerar egna låtar som man bara kommit på de senaste två minutrarna! :D



Kram!

/Beccy

2011-03-03 @ 22:17:18
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Alexandra

den låten är bra :D

2011-03-04 @ 16:41:19
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0