En sur tant på bussen, haha!

Har nu smörjt in mig med Brun Utan Sol och det har nästan torkat nu :) Just nu ser det bra ut i alla falla men jag får väl se imorgon när jag vaknar om jag är en kossa eller inte, haha!




Hahaha, kan berätta lite snabbt om tidigare idag när jag och Sanna satt på bussen påväg in till stan.
När vi satt på bussen så hör vi helt plötsligt en väldigt sur tant bakom oss som säger "Flytta dig, flytta dig, det är min plats!!". Jag trodde först att det var en tant och hennes gamla gubbe som höll på att skämta med varandra. Men där hade jag fel. Tydligen så satt hon och skällde ut en kille/man i 30 års åldern för att han tydligen satt på hennes plats?
Det roligaste var att dom hade suttit där ett tag innan hon började skälla på honom, tror jag. Sanna och jag vände oss om och kollade vafan det var som hände. Så där satt alltså den kärringen och skällde som fan på stackarn bredvid. Men han hade stake i sig i alla fall så tanten fick värsta dampet, hahahaha!

Ungefär så här lät det:

Tanten: Flytta dig, flytta diiiig, Det är min plats!!

Killen: Skojar du eller?

Tanten: Flytta dig, flytta dig! Jag ska sitta där det är min plats!

Killen: Jasså? Det är din plats?

Tanten: Jaaaa, det är det. Flytta dig!

Killen: Näe men nu är det min plats så lugna dig.

Då började ju tanten gorma och ha sig som fan och han killen sa lugna dig flera gånger till henne och till slut blev satkärringen tyst. Men sen en liten stund senare så började hon tjafsa igen och då sa han: "Nu tycker jag att du ska vara tyst". Och det var hon tills bussen stannade och vi skulle av så säger hon till killen "Hållkäften! Lugna dig, lugna dig!!". Och hon sa det med en röst som härmade hans röst när han sa det innan, ni vet när man härmar någon som sagt något till en så säger man det ju oftast med en annan röst. Hahaha, sjukt kul var det att höra på i alla fall. Vi fick oss ett skrattanfall där på bussen, men jag vågade knappt inte skratta så tanten hade fattat att det var åt henne för vem vet vad hon är kapabel till?



Ja, hon såg väl ut ungefär så där... haha!


Hoppas er dag har vart fin, nu ska jag strax krypa ner i sängen :) Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0