Bodypump.... fy fan!

Fy fan för Bodypump alltså.. haha! Det var nog bland det jobbigaste jag har gjort... Men det var ändå roligt. Sa till Malin typ 30 gånger "Det här är fan det värsta jag gjort!" och "Det här var första och sista gången jag gör det här". Men det var som sagt roligt så jag tror jag kommer göra det någon gång igen. Men det kommer dröja några veckor. Jag kommer ju så INTE kunna gå imorgon. Får stretcha lite till innan jag kryper ner i sängen.

Eller jag ska faktiskt krypa ner i sängen redan nu, eller om en halvtimme kanske. Måste fixa lite annat innan jag ska lägga mig. Klockan 10 imorgon bitti ska jag vara på praktiken, ber och bönar för att jag inte kommer se ut som en stel pensionär :) haha.



Kommentarer
Postat av: Linnéa's Fotoblogg ♥

Body pump är riktigt jobbigt! håller med dig haha :D

2011-05-16 @ 19:02:34
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Hah, då ska jag alltså inte testa! Min skola är rätt så full med trappor, och jag skulle gissa att vi på en dag går i alla fall 30 trappsteg, beroende på vilka lektioner vi har.



Kul att du trivs på Kicks! Hur länge ska du vara där? :)



Jag stannar kvar i skolan och pluggar på.. Imorgon är det nationella i matte A som gäller! Matte är inte riktigt min grej, men min lärare tror på mig. Haha, tur att någon gör det när det gäller det här.. :P



Ett tips till bloggen: Du får skriva om din praktik! :D



Kram!

/Beccy

2011-05-17 @ 23:11:58
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0