Ett gäng bilder

Här kommer ett gäng bilder på mina senaste inköpta grejer och även det som jag fick i present från praktiken igår när jag skulle gå hem :)

Börjar med det jag köpt själv :)

Klänning - Monsoon, 199 :-




Vita shorts - H&M, 149 :-




Ring - KICKS, 59 :-



Örhängen, KIKCS - 49 :-



Puder, KICKS - 119 :- (ord.pris, 150 kr)



Här är det som jag fick av KICKS :)

Först fick jag välja fem stycken olika saker ur en låda där det låg massa små gåvor typ, miniprodukter med andra ord. Tog tre stycken mineral foundation och två mascaror. Den ena mascaran var en primer (man tar på den på fransarna innan man tar den vanliga mascaran).




Este Lauder - Primer Mascaran



Lancôme - Mascara



Clinique - Scrubkräm till ansiktet



Clinique - Någon kräm som gör huden extra len och fräsch, haha. Vet inte exakt :)



Clinique - Ansiktskräm



Clinique - Ögonskugga





Clinique - Mascara



Clinique - Läppstift.
Som nog tyvärr är för mörkt för mig eftersom att jag är så ljus i hyn och så. Men får väl testa och se ;) Ser dock mycket mörkare ut på bilden.



Och till sist, en söt liten necessär :)



Se där ja! Nu ska jag sova :) Godnatt på er ♥

Update: Provade läppstiftet precis. Det var inte alls för mörkt, det var ganska ljust. Awesome! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0