Fasen vad nära!

Fasen vad nära det var att vi vann igår! Tänk om vi hade tagit hem hela jävla skiten :D Var så jävla nervös. Brukar inte vara det, kan bero på att vi alltid hamnar bland de sista och nu när vi låg etta ett bra tag och sen pendlade mellan plats ett till fyra hela tiden så slog mitt hjärta några extra slag. Fan vad gött om vi vunnit, men en tredje plats är ju inte fy skam! :) Men Azerbaijan?.... Blev så sjukt sur när dom vann, haha. Dom kunde väl röstat fram en bättre låt? Men så blir det ju tyvärr när öststaterna röstar på varandra. Jaja, hur som helst så gjorde Eric Saade bra ifrån sig :)

Annars så sitter jag och lyssnar på musik. La precis över lite ny musik på mitt USB-minne (har det i DVD:n), mobil och mp3. Ska snart börja fräscha till mig lite, är förjävla äcklig idag alltså. Usch!
Klockan halv 4 så blir det BodyPump med Malin. Jag kommer ju vara så död efteråt.. Körde BodyPump i 10 minuter på gympan en gång och jag kunde knappt gå dagen efter, nu är det en timmes BodyPump. Får väl se om jag kommer upp ur sängen imorgon, haha. Men det gör jag nog om jag strechtar en del efteråt. Måste upp ur sängen imorgon för då börjar min praktik! Ska vara på KICKS :)



Hoppas ni får en fin dag, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Alltså låten var inte en av de sämsta, men det fanns ju mycket bättre som var med.. Jag tyckte att tvillingarna var grymma! Hur orkar man springa runt och studsa så mycket?! Jag hade varit helt slut efter att jag gjort mitt nummer, men de var lika pigga som innan. ;)



Och när Danmarks sångare sjöng och samtidigt sprang på den där vita banan! Hur orkade han både sjunga och springa samtidigt?! Jag hade varit sjukligt andfådd, och man hade nog inte hört vad jag sjungit. Det är hemskt ju! Måste bättra på min kondition...



Om bilden du lagt upp är en bild på bodypump är jag riktigt imponerad! Jag hade aldrig orkat! Vi har snart någon form av uthållighetstest på gympan, och där räcker inte min starka vilja till.. Fan!



Annars är det riktigt bra med mig, lite lat bara. Har städat halva dagen, med en del pauser, haha. Borde sätta igång med resten av halvan nu, usch.. Orkar inte!



Hur känns det att börja praktiken på Kicks då? Hade vi samhällare fått praktisera hade jag nog valt att vara på ett sånt ställe, eller en klädesaffär. ;)



Kram!

/Beccy

2011-05-15 @ 14:58:47
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0