Fästingbett?

Tidigare idag när jag skulle lägga mig ute på altanen och sola så såg jag att jag hade någon konstig röd prick på benet, även svullen och rött runt om. Tänkte att "äsch det är väl en finne :s". Men senare så började jag undra på vad fan det är.. har funderat på det från och till hela dagen. Och fästingbett den enda anledningen jag kan komma på, varför skulle det annars se ut så?

Gick in på google precis och hittade en bild på ett fästingbett och jämförde det med mitt egna.

Bilden från google..



Mitt ben..



Visst ser det likadant ut? :o Fick ju lite ångest över det nu och blev orolig... hoppas fasen det är något annat! Får fråga papsen imorgon!

Nu ska jag gå och tvätta bort mascaran och tvätta mitt nya hål i örat :) Tog ett hål i öronkanten i vänstra örat idag, finfint! Har dock kommit åt det 2 gånger nu så just nu ömmar det... Men det går la över :)

Godnatii ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, bara för det längtar jag tills jag blir 18 så att man kan få in den riktiga "födelsedagskänslan"! Det är riktigt synd att man inte tycker det är lika speciellt längre, när man var mindre var ju ens födelsedag och julafton höjdpunkterna på året, haha!



Jag ska lägga upp mina presenter under dagen, det lovar jag! Jag blev riktigt nöjd med allt jag fick, och i det stora hela så var det ett kul kalas. Dock fick jag pengar också, som en del ska sättas in på banken, och en del ska shoppas upp. Beslutångest! Vad ska jag köpa? Syftet är ju så klart att det ska bli något vettigt som jag verkligen vill ha, men vad vill jag ha? Det är frågan! ;)



Det ser ut som ett fästingbett det där du fått, men vad jag vet är det ingen fara. Den enda erfarenheten jag har är av myggbett! :P



Kram!

/Beccy

2011-05-08 @ 12:20:51
URL: http://beccys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Svar: Jo, det är klart att jag kan spara det, men på ett sätt vill jag köpa något som jag verkligen vill ha så snabbt som möjligt, så att jag kan berätta vad jag använt pengarna till. Om du förstår hur jag menar? Det känns så tråkigt om mina släktingar frågar och jag är tvungen att svara att jag inte hittat något kul än. Dock ska jag sätta in en del på banken, men resten ska jag köpa något fint för!



Jag hoppas att det löser sig med ditt fästingbett, eller vad det nu är. Jag hade inte oroat mig så mycket, men jag minns att jag var livrädd för allt sånt där när jag var liten. Jag trodde att jag skulle dö, haha. :)



Jag tänkte skriva ett blogginlägg och berätta om vad jag gjort idag, men varje gång jag vill publicera inlägget går det inte! "Sidan finns inte", typ.. Hade lagt upp en massa bilder på mina presenter och allting också, och sen försvann inlägget bara! Ganska irriterande, då jag gjorde om det tre gånger..



Har du också haft det problemet i eftermiddag? ;)



Kram!

/Beccy

2011-05-08 @ 22:50:26
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0