Fjortonde maj

Godmorgon på er! Eller jag kanske ska säga god för middag?
Allt bra med er annars? Med mig är det finfint. Vaknade för en timme sen ungefär och har hittills hunnit med att duscha, kletat in en ansiktsmask i facet och ska strax ner och äta frukost. Tänkte bara blogga lite först, har ju vart lite dålig på det dom senaste dagarna, så ska sammanfatta de senaste dagarna lite snabbt :)

I onsdags så var det skolan som vanligt och efter det blev det gymmet. Blev sjukt taggad när jag var på gymmet och kände mig riktigt duktig :)

I torsdags så var det först en vanlig skoldag och på kvällen cyklade jag till Jullan och sen tog vi oss en lång promenad. På våran promenad hittade vi en förjävla äcklig groda/padda, haha. Först såg det ut som en pinne eller något (den var typ helt uttorkad och stel) och sen när jag såg var det var så blev min reaktion "Åh fyfan det är ju en groda!!" Och sen skulle vi kolla om den var död eller inte så vi skvätte lite sand och grus på den (inte så den fick ont) för att se om den rörde på sig och efter ett tag så gjorde ju den det så vi båda bara "AAAAH!!" och hoppade undan och började skratta som fasen. Sen fick vi för oss att vi skulle rädda den, haha. Den låg ju mitt i gången där alla går/joggar så någon skulle ju ha trampat på den. Så vi började peta med en pinne lite lätt på den så att den skulle få hjälp med att gå lite och det gjorde den ju då. Vi satt väl där en halvtimme typ, haha. Jag filmade lite då och då och tog även lite kort, moget? haha, näe inte direkt. Men kul hade vi i alla fall. Fast tror inte grodan/paddan hade det lika bra, vi såg sedan att den var skadad, stackars!
Det roliga i videorsarna (som jag filmade på grodis) är att man hör att Julia är riktigt medlidande och snäll och jag är den dumma som säger "ÄH det skiter jag i!" haha, kanske lägger upp den här sen så får ni höra.

I fredags så hade vi bara en lektion där vi redovisade i grupper. Gick nog riktigt bra för mig för jag kunde nästan allt utantill och läraren såg riktigt glad och stolt ut efteråt och klappade händerna. Då känner man sig duktig :)
Efter skolan så blev att åka till stan med Julia och vi gick och käkade på Jensen's, så jävla gott! Sen åkte vi hem till henne och bakade kladdkakemuffins och kollade på Vänner, senare åkte vi med min kusin en sväng och handlade. Sen när vi kom hem till Julia igen så gjorde hon omelett till oss och sen till efterrätt tog vi glass och kollade på Talang. Sen knallade jag hemåt. Trevlig dag :)

Nu ska jag ner och äta frukost, ska bli sjukt gott! Kramar ♥


Juste ja, var även på trafikskolan i torsdags och gjorde syntest, såg superbra! Sen så bokade vi upp oss på en handledarkurs som Jag, mami och papi ska gå på nästa torsdag. Sen är det bara att vänta på att papprerna kommer hem och sen kan jag börja övningsköra! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Amirragne

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-09-05 @ 11:18:08
URL: http://amirragne.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0