Herregud..

... det är helt sjukt hur fruktansvärt seg jag är idag. Orkar fan inte göra någonting alls. Har bara segat omkring hemma i flera timmar och inte fått gjort något som jag hade tänkt. Eller jo.. har tagit kort på lite shopping och sånt som jag tänkte lägga upp här i bloggen. När Sanna åkte förut (snart två timmar sedan) var det tänkt att jag skulle upp och städa mitt rum som ser ut som ett jävla bombnerslag. Får snart ryck, det är så mycket saker överallt. Dammigt som satan är det också.. usch!

Näe nu får jag fan skärpa till mig! Har ju tagit 30 år att skriva det här inlägget.. haha. Här kommer bilder på mina senaste inköp :)

Fredagens shopping:

Marknaden - Fejk Ray·Ban, 120 :-



Marknaden - Fejk Chanelring, 40 :-



Lördagens shopping:

Ginatricot - Bikini, 99 kr/del



Yves Rocher - Jordgubbsparfym, 50 :-



Nu ska jag dra tummen ur röven (som sitter jävligt långt in) och börja göra i ordning i mitt rum.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0