Nattinatti

Har precis bestämt vad jag ska ha på mig imorgon, alltid bra att göra det kvällen innan för annars blir det så jäkla stressigt om man ska hålla på och tänka ut det på morgonen också, speciellt när man är dödstrött. Det blev ett par ljusa jeansshorts och ett rött linne med blommor längst upp på kanten :) Sen är det ju vädret som får avgöra det imorgon men det sägs ju att det ska bli lika varmt som idag, härligt!

Linnet. Köpt på Foji, 75 :-



Nu får jag krypa ner i sängen så jag orkar upp imorgon, kram och godnatti ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, tack så mycket! Blev väldigt nöjd med allting, roligt att släkten köpt lite kläder också. De vet verkligen vad jag gillar! Nu ska jag bara bli brun så att jag inte ser ut som ett lik när jag har linnet på mig. Svårt, eftersom jag hatar att sola..



Jag kan vara rätt bra på att spara när jag själv vill, vilket kanske inte är alltid. Jag funderar på att köpa kläder för en del av pengarna, men jag är inte helt säker. Hade gärna velat beställa från internet! Hittade en så söt topp från Chicy.se som jag ville ha i vit, men självklart fanns den bara kvar i svart...



Nu verkar dock Blogg.se ha löst sina problem, hoppas jag. Tänkte först svara på din kommentar igår, men jag kunde inte skicka den när jag väl skrivit. Tror jag i alla fall, för du har väl inte fått den?



Jag har blivit riktigt kär i lite längre, lösa linnen! Linnet ovan är verkligen jättefint, och det blev nog perfekt med jeansshorts om du valde att ha det idag. Jag har på mig det idag i alla fall, la precis upp dagens outfit. :P



Kram!

/Beccy

2011-05-10 @ 16:22:53
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0