Nöffnöff



Söt? Näe, inte direkt. Ser ut som en hård bajskorv.

HejsanSvejsan! Allt bra med er? :) Med mig är det fint, men är trötter som vanligt. Ska strax borsta tänderna och tvätta mig i facet sen blir det att sova för min del :) Ska upp tidigt imorgon till jobbet, det är min sista dag i morgon "/ Har därför bakat en kladdkaka så här på kvällen som jag ska ge personalen imorgon som tack för att jag har fått vara där :) Har trivts jättebra där, eller jag trivs jättebra!

Nu de senaste dagarna så har jag ju köpt en ny klänning och ett par shorts och idag så köpte jag nytt puder, örhängen och en ring. Men har tyvärr inga bilder på det just nu eftersom jag är såpass jävla lat så jag orkar inte :) Får bli en annan dag istället.

Nu ska jag göra mig ordning för att sova. Men ska nog hinna med att måla naglarna innan jag somnar också, den här gången blir det mitt nya orangea nagellack :)

Hoppas ni har haft en fin dag, godnatt på er ♥

PS. Sorry för det oseriösa i början, men var tvungen. Mogen som jag är, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0