Ska se om jag kan få ner ett seriöst inlägg

Haha ska se om jag kan få ner ett seriöst inlägg. Inte uppdaterat så jättebra :) Men vad tycker ni om min nya kille? Väldigt snygg tycker jag :)



Okej, nu blev det lite oseriöst ändå. Antar att jag inte kan vara seriös? haha, jag är en sån sjukt störd person. Har haft en sån sjukt flummig kväll med Sanna, hahaha! Men nu har hon åkt hemåt och jag sitter här med en ansiktsmask i facet och ska snart tvätta bort den och sen borsta tänderna. Ska fan använda hela tandkrämstuben, känner mig så sjukt äcklig i käften, har ätiti jättemycket onyttigt idag. Ont i magen har jag också.

Näe men ska inte bli så långvarig, får snart hoppa ner i sängen och vila magen och hjärnan så att jag orkar upp imorgon bitti, ska nämligen åka och klippa mig. ÄNTLIGEN! Mitt hår är så jävla slitet, inte kul alls!

Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0