Sooool!

Idag är det så himla soligt och fint väder ute! Har legat ute i solen och stekt fläsket och läst lite då och då enda sedan halv 11 - 11 :) Lite färg har man allt fått!

Var ju som sagt hos frisören, blev finfint! Klippte 5 - 6 cm och klippte även upp det lite så kan äntligen få volym på det! haha. När jag kom hem så gick jag ut och fotade lite med skolans kamera, hade fått en ny uppgift i foto att ta kort på naturen och så :) Jag tog kort på olika bäckar (åar typ), bestämde för att ha det som tema :)
Sen när jag kom hem slängde jag av mig mina JEANS och SVARTA tröja, var varm som fan! Tog på mig min nya bikini som jag köpte förra helgen. Sen gick jag ut och la mig i solen :) underbart!

Nu har jag nyss duschat och rakat benen och sånt och tagit på mitt ett par shorts och ett vitt linne :) Ska gå ner till bussen om ett tag och sen blir det att åka in till stan med Sanna och troligtvis blir det väl en fika på det ;)

Får hoppas att vädret håller sig varmt tills i eftermiddag/kväll så att jag inte fryser med shorts på benen, premiär för det idag! Woho, sommar!

Tog lite kort med min egna kamera också och här har ni lite bilder på den första bäcken jag tog kort på :)







Hoppas ni har/får en bra dag i solen, kram på er :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0