Tisdag sista maj

Hejhej! Vad har ni för er? Själv har jag precis lagt in lite bilder på datorn som jag tänkte läggqa upp här om en liten stund och så lyssnar jag på musik och knappar på datorn min :)

Tänkte berätta lite om gårdagen för idag har det inte vart så händelserikt  ;)
Igår efter skolan åkte jag in till stan för att träffa Jessica, Simon och Theo. Jessica hade jag inte träffat sen i vintras typ, verkligen jättelängesen. Men Simon och Theo hade vi inte träffat på typ 3 år? ÅR! Heeelt jävla stört, haha! Men det var roligt att träffa dom igen och vi hade askul! Käkade glass i solen vid älven, gick i affärer för att hjälpa jessica att hitta något till sin mami, käkade på chinarestaurang och sen gick vi en långpromenad längs kajjen och vattnet. Hittade en stor plattform typ med en studsmatta i mitten där vi hoppade lite och sen låg vi bara där och snackade och sånt i någon timme eller mer innan vi skilldes åt :) Lyckad dag och gött väder!

Här är lite bilder från det









Fick mig ett skrattanfall på denna bilden, haha!


Ska nog borsta tänderna och så nu och sen krypa ner i sängen. Imorgon väntar fältstafetten. Alla klasser på min skolan ska var varsitt lag och tävla mot varandra. Jag och min superklass kom på att vi skulle köpa vita tröjor att skriva på och klippa lite i.
Amanda och Cici är Bill och Bull
Jag och Sanna är KatjaKaj och BenteBent
Julia och Malin är Piff å Puff
och så vidare, kommer inte ihåg alla.
Sen så köpte vi 1050 vattenballonger så vi ska ha världens vattenkrig där, haha så jävla roligt :D Löve!




Tar med mig kameran så ska försöka ta lite kort, men kanske inte under vattenkriget ;)

Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0