Tisdag tionde maj

Idag i skolan så blev jag bara så jävla trött och less på allt. Kommer fan inte hinna rätta till det jag har kvar att göra innan sommaren. Jag hade ju hunnit om det inte var för att vi har två veckors praktik mitt upp i allt också.. åååh! Vill hellre vara i skolan och jobba med det jag har kvar så jag kan få den skiten avklarad. Hade vart mycket bättre om praktiken hade vart i Januari eller i höstas.. men aja nu är det som det är. Får göra mitt bästa, mer än så går ju inte :)

Nu har jag i alla fall pluggat lite och nu ska jag unna mig något gott. Bara för att jag blev så jävla sugen på det och idag skiter jag i om jag får ångest efteråt och känner mig tjock. För nu ska jag gotta mig framför TVn och kolla på Plastikturisterna och Desperate Housewives,  Ohyes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0