Tjugotredje Maj

Goddagens!

Tänkte visa lite bilder från i lördags när jag och Sanna var på Crusing med några andra :)























Så det var lite bilder från i lördags :) Lördagen blev riktigt lyckad :)

Söndagen däremot, jag och Sanna var så sjuuukt trötta och sega så vi var bara hemma hos mig hela dagen och kollade på SATC och bakade kockosbollar, möms! Senare på kvällen när hon hade åkt hem så kollade jag på några avsnitt av One Tree Hill säsong 8, så jäkla bra! Har ett avsnitt kvar jag och det ska jag kolla på nu :) Sen ska jag kolla klart på de 4 sista avsnitten av säsong ett på Vampire Diares och sen börja kolla på säsong två av VP, så nu har jag en del att kolla på ikväll. Awesome :)





Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Din rubrik är tredje maj? Äru inte lite ute och cyklar nu? :p

2011-05-24 @ 21:57:06
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0