Underbart väder!

Idag har det varit riktigt sommar väder! Hur skönt som helst. Något som är mindre skönt var att jag cyklade till gymmet... Väl framme på gymmet blev det att dansa zumba i en timme, var fan död innan zumban.. sen skulle jag ju cykla hem. Andnöd när jag kom hem typ, haha! Näe men två positiva saker med det är att jag tror att jag har fått bättre kondition sen jag började träna annars hade jag aldrig klarat att cykla fram och tillbaka, den andra positiva saken är att jag har tränat röven av mig och känner mig sjukt duktig!

När jag kom hem igen tog jag mig en kall dusch och sedan slängde jag på mig bikinin, värmde lite mat och tog med mig lite skolarbete och datorn ut på altanen och käkade och pluggade. Sen solade jag självklart också, fick lite färg idag med :)
Framåt eftermiddagen/kvällen mötte jag Malin för att hjälpa henne att fota lite :) Hjälpte henne med den fotouppgiften vi fick i förra veckan. Var så sjukt fint med alla träd och gräsmattor och solen låg på som bara den! Glömde min egna lilla rosa kamera hemma så mobilen fick ersätta den idag, blev rätt bra bilder ändå tycker jag :)











Hoppas ni har haft en fin dag, kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0