Uppe med tuppen

Japp, uppe med tuppen! Är så galet jäkla trött så det sticker i ögonen, har bara lust att ställa undan datorn och krypa ner i sängen och somna om. Men det ska jag inte göra, har klipptid hos frisören kl 9 så ska snart börja göra mig i ordning. Det ser ut att bli fint väder idag så idag får mina solbrillor åka på :)

Btw, köpte en ring igår när jag var med Sanna i stan. Jättesöt!



79,90 kr inne på Glitter :)

Ett kort litet tips: När man köper oäkta ringar så brukar dom ju tyvärr börja ärga(erja) efter ett tag, ni vet när man blir grön om fingret och ringen blir missfärgad. Ett smart sätt att undvika det är att måla på genomskinligt nagellack över hela ringen för då ska det tydligen hålla längre. Var en expedit som sa det till mig för ett tag sen och jag gjorde som hon sa och hittills har inte mina ringar börjat ärga(erja). Tror dock att man får göra om det lite då och då eftersom nagellacket skavs bort.


Nu ska jag göra mig i ordning. Skiter i att tvätta håret, det får dom göra hos frissan. Är så jävla gött när någon annan tvättar ens hår, haha :)

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0