Valborg

Nu är mitt rum färdigstädat och snyggt! Har tänt några doftljus för att sprida en go doft i rummet också, jordgubbsdoft. Älskar typ allt som har med jordgubb att göra, haha!

Hur som helst så tänkte jag berätta lite kort om min valborg med lite text och bilder.
Så ja, gårdagen började med en shoppingrunda och en fika i stan med Sanna (köpte ju bikinin och parfymen som jag la upp förut). Sen vid halv tre någongång åkte vi hemåt. Vid fyra tiden kom Julia och Sanna till mig så lagade vi tacos och käkade på min altan och sedan började vi göra oss i ordning. Blev stressigt som fasen på slutet och mitt i allt ringde Erica och ville hänga med så det gjorde hon :) Vi hann med bussarna vi skulle med och sen mötte vi upp Julias pojk och hans kompisar och åkte ut till havet och hade det trevligt, sen när det blev lite kyligt åkte vi hem till Rickard (Julias kille).























Sen avslutades natten med ett spontanbesök på McDonalds för mig, Erica och Sanna. Så jäkla gott! Sen åkte vi hem till mig och kollade på film :)


Kramar! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Haha, jag är nog ännu sämre än vad du är, för du låter inte alls dålig! Jag har inte ens rytmen i kroppen, eller vad man ska säga. Plus att det gick så sjukt snabbt! :P Tur att det var vår sista dansdag, för jag har inte idrott i varken tvåan eller trean. Shit som jag kommer se ut, vi sticker ju till Ica i stort sett varje dag och köper läsk och annan skit. ;)



Festnätter brukar oftast sluta på McDonald's har jag lärt mig, men det är inget fel med det!



Slutligen vill jag passa på att säga hur sjukt sööööt din bikini som du köpte är! Visserligen har jag sjukt många bikinis, men jag vill ha fler! Man kan inte få för många. Jag skulle lätt köpt den, om den funnits på vårt Gina här i stan, men när jag var där sist hittade jag ingen som såg ut så där. Åh, jag har ett sånt riktigt shoppingsug nu!



Annars är min kommande vecka ganska fullproppad med grejer! Både läxor och roliga saker. Fyller ju år på tisdag, och ska på eftermiddagen träffa min chef till mitt första sommarjobb (jag tror bokstavligen att jag ska dö), så jag ska gå lite tidigare från skolan. I helgen ska jag ha släktkalas, och då kommer säkerligen bild upp på vad jag ska ha för klänning! Det är mitt största problem just nu, haha. Bilder på själva kalaset kommer tyvärr inte att dyka upp, såvida någon kusin inte vill synas på bloggen. ;)



Hur ser din första vecka i maj ut? Älskar att sommarmånaderna kommer snart!



Kram!

/Beccy

2011-05-01 @ 22:02:10
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0