Freeedag!

Vet ni vad? Idag har jag beställt studentmössan :D Den blev jättefin, man fick liksom designa den själv! Åååh längtar så mycket till studenten!!

Studentmössa CTH Lunda Klassisk

På min mössa står det självklart mitt namn, klass och sådant på. Inte lika tråkig som den ovan ;) haha.

Annars så blev det gymmet med Malin efter skolan. Har vart hemma i en timma nu ungefär och har nyss tryckt i mig en risifrutti men jag ångrade mig genast när jag såg hur mycket kalorier det är i den.. 290 kalorier. Sjukt!
Får väl unna mig det så här på fredag. Ska göra tacos senare och sen kolla på Idol, mysigt :)

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, jag ska äta taco imorgon, mums! :D



Jag tycker också att hösten är mysig, egentligen. Har köpt (okej, mamma köpte till mig, haha) en poncho som jag gärna vill använda snart. Än är det för varmt, känns det som.



Ikväll ska jag kanske se Idol jag med, jag får se. Ska iväg och fira min mormor, så det kanske inte blir tid till det, men det ska bli kul att träffa släkten i alla fall! :)



Kram!

/Beccy

Företagsekonomi var faktiskt inte så roligt som jag förväntat mig. Alla andra hade sagt att det var så roligt, men jag hoppas att nästa lektion blir bättre!



2011-09-09 @ 17:40:13
URL: http://beccys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0