Hallå eller!

Kör lite göteborskt hej, haha..

Kom nyss hem från Jullan. TrevligtTrevligt :) Vi övade bland annat inför våran redovsining som vi ska ha imorgon, eller demonstration som det heter. Vi ska prata om en valfri produkt och berätta vad funktionerna, fördelarna och sådant är med den. Man gör det individuellt så jag ska prata om min locktång som gör korkskruvar och så ska jag visa på Julia hur det ser ut. Sen ska hon prata om sin vågtång och så ska hon visa hur det ser ut på mig :)
Problemet är bara att man ska prata i tio-fucking-minuter och det är omöjligt! Vi tog liksom tiden förut när vi prata och det var 2 - 3 minuter långt och det ska vara 7 minuter till.. i och för sig så tar det ju lite tid att visa hur lockarna ser ut och att locka håret (lockar självklart inte hela, men lite) men det kommer högst bli 5 minuter :o Får hoppas att läraren är snäll och säger att det inte gör något när vi ändå har fått med det viktigaste!

Men ska i alla fall skriva rent inför min redovisning imorgon så att jag har lite stödord/meningar att gå efter. Sen tänkte jag kolla på Tjenare Kungen som jag fick låna av Julia, men känner att jag är riktigt trött så kanske tar det imorgon istället :)

Hade vart rätt gott med té asså..



Wellwell, Natti på er. Hoppas ni har haft en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0